Na Dragon Ball Z: Burst Limit ontwikkelt Namco Bandai opnieuw een Dragon Ball Z game voor de PlayStation 3 en de Xbox 360 met Dragon Ball Z: Raging Blast. Raging Blast is afkomstig van Spike, de maker van de Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi serie.
kijk goed naar de gezichten bij elke beweging verandert het die heb ik niet bij de andere delen gezien voor mij wordt dit gewoon een topper
Wii gamer
op 26-05-2009 om 23:02
[Niv: 290 / Exp: 14517]
Ik heb niet zoveel aan screens. Mensen zeuren dan altijd over de details. Ik denk zelf niet dat mensen steeds op pauze drukken om de graphics te bewonderen. De actie is supersonisch snel en je bent in no-time knock-out, dus ik ben van mening dat je geen tijd hebt om op de details te letten.
Je moet een game niet gaan oordele op stilstaande beelden |(
OT:
Hoop dat de gameplay aangepast wordt en het niet weer een tenkachi wordt waar elk personage hetzelfde speelt.
Ik heb liever uitgebreide chars dan 13 in een dozijn chars die allemaal hetzelfde spelen.
(Het is gewoon te makkelijk om te winnen in de tenkachi games. In deel een was het ki oplade en een beam schiete en dan de tegenstander niet meer op te laten staan. Oftewel verder gaan met beams schiete. In deel 2 is het punch,punch....laatste aanval oplade, dashe,opladen aanval en dslaan,dashe en dat herhale. En nooit an deel 3 begonnen door de nutteloze extra chrs zoals Frieza soldier)
Brastin
op 26-05-2009 om 23:35
[Niv: 58 / Exp: 2921]
Zonde Gast (85.145.114.xxx)
Vond deeltje 3 toch het leukst
Maar komop heey check die bewegingen en gezichtsuitdrukkingen.
Super vet gewoon
Gewijzigd door Brastin op 26-05-2009 om 23:36
jerfo
op 26-05-2009 om 23:41
[Niv: 93 / Exp: 4627]
ben het wel eens dat bewegende beelden meer zeggen dan screens.
de gezichten zien er idd wel goed uit.
nu wil ik nog plaatjes die verder gaan dan cell saga en dan ben ik blij
Stammetje91
op 26-05-2009 om 23:55
[Niv: 302 / Exp: 15113]
Ja idd, supervet die bewegingen en veranderende gezichtsuitdrukkingen op stilstaande beelden. Ik ben echt onder de indruk. xD
Het ziet er natuurlijk wel netjes uit, maar ga niet over bewegingen beginnen bij screenshots.
Gast (84.195.138.xxx)
op 27-05-2009 om 09:12
Gezichten die bij iedere beweging veranderen?
Je kunt maar 3 gezichten duidelijk zien: 2 x Friea en Vegeta. En dan vindt ik dat Frieza zijn gezicht er toch wel hetzelfde uitziet. Bij de vorige spelletjes waren er ook wel verschillende gezichtsuitdrukkingen hoor.
Brastin
op 27-05-2009 om 12:52
[Niv: 58 / Exp: 2921]
Ik vind het in iedergeval er vet uitzien vooral Character design en JA stammetje de bewegingen.
Als je goed oplet zie je 2 screenshots 2/3 screenshot die meschien 1 sec van elkaar schelen.
En zowieso bij screenshot 1 zie je goku frieza zijn aanval ontwijken dat er vet uitziet.
Ook al staat 1 screenshot stil je kan er nog veel uithalen.
im2
op 27-05-2009 om 14:02
[Niv: 574 / Exp: 28719]
De textures in de omgeving mogen wel wat scherper.
asianck
op 27-05-2009 om 18:05
[Niv: 380 / Exp: 19012]
Bah, ik wacht nog steeds op zo'n grote sprong vooruit, zoals met Ultimate Ninja Storm van Naruto.
Stammetje91
op 28-05-2009 om 00:24
[Niv: 302 / Exp: 15113]
Naruto Ultimate Ninja Storm was eigenlijk helemaal niet zo'n grote stap vooruit. Het was enkel een grote stap. De gameplay was namelijk retesimpel en Ultimate Jutsu's zijn vrijwel onbeperkt bruikbaar.
Geef mij dan maar liever die Naruto titel voor de Wii, daar moet je wel een beetje tactiek toepassen.
Gast (77.248.27.xxx)
op 22-07-2009 om 15:32
slechte achtergronde ? het is niet eens een achtergrond want je kan overal vechte op de map :P ziet er juist goed uit